Incasso
Met de nadruk op het behoud van de klantenrelatie, het evenwicht tussen het commerciële en het financiële, zorgt monitas voor de inning van uw onbetaalde facturen en huurachterstand.
We doen dit door eerst de procedure van minnelijke invordering toe te passen: 
We manen de klant aan, bellen de klant op, contacteren hem  via verschillende communicatiekanalen om een concrete betalingsregeling af te spreken. 
Wij trachten altijd betaling te bekomen zonder tussenkomst van de rechtbank. Weigert je klant elke medewerking dan gaan we toch in samenspraak verder met een gerechtelijke procedure.

Wilt u gebruik maken van Monitas incasso? Neem contact op info@monitas.be of 0476/800808

Contacteer ons
Incasso
Telinc
Telefonische opvolging van uw debiteuren.
Sommige klanten vergeten hun factuur te betalen, voor anderen is het moeilijk in één keer te betalen. Monitas belt uw klanten meteen na het vervallen van de factuur op en spreekt een betalingsregeling af. 
Deze telefoongesprekken leveren extra informatie op waardoor soms geen incassotraject moet opgestart worden. U wint dus tijd en behoud uw klanten. 
Voor hoge factuurbedragen raden wij zelfs aan om vóór het verstrijken van de vervaldatum op te bellen. 

Wilt u telinc voor uw onderneming? Neem contact info@monitas.be of 0476 800 808.

Contacteer ons
Telinc
Reminder
Met Reminder stuurt Monitas uw klanten betalingsherinneringen die u zullen helpen sneller betaald te worden. Door gebruik te maken van deze dienst verzekert u zich ervan dat uw facturen tijdig en regelmatig worden opgevolgd. U laat uw klanten weten dat u erop staat dat uw facturen tijdig, zoals afgesproken, betaald worden en u vermindert meteen het risico dat de factuur nooit betaald raakt.

Wilt u Reminder voor uw onderneming? Neem contact op info@monitas.be of 0476 800 808 

Contacteer ons
Reminder

Meer informatie? Prijsofferte?